2011-05-05 | 17:22:18

Cartedor sunset

Hej har precis ätit lite glass,
smakade den goda nya smaken från cartedor
nämligen Magical sunset.



Bara älskar glassen,
tyvärr är det en tagen bild från google (syrrans data, var på så tog den)
men lite senare när jag årkar slå på min
så kanske jag kan lägga ut lite bilder :)
över till min dag
idag gjorde jag nationella provet, assvårt
men det gick asbra, så nörj :)
nu är jag hemma och läser,
läser om en flicka som har en sjukdom men som egentligen är jättesmart.
Hon vill inte döda djuren plåg samt och kommer på en idé som gör det.
men då lyssnar ingen på henne, hon har ju en sjukdom
sad ;(
Bye :)

Ps. ska ha redovisning, måste skriva en uppsatts,
några idéer?? tacksam för svar :)


Kommentarer;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback