2011-03-21 | 20:33:00

Bio, m Alex o Sofia

Hej, jag var aldrig o bowlade i lördags, :(
men jag hann inte heller blogga igår
pga. Vivi, syrran, fyllde 11år.
Släktträff o allt.
Men jag var på biofilen. Hur många lingon finns det i världen?
den var faktiskt jätte bra, jag var där med Alex o hans tjej Sofia :D
kulkul!
innan det så hade vi lite kul, busplingning!!!
Det var jätte kul på ett hus, jag ska berätta:
nån går fra o knackar på, vi göer oss bakom en snöhög bredvid typ...
sen så är det ingen som öppnar så, vi börjar gå där ifrån,
men när vi märker att det blir skog längre fram så vänder vi...
när vi går tillbaka ser vi att det är någon som står och kollar på oss på terassen
vi springer allt vad vi har, haha det var värst adrelalinkicken,
sen så var vi ju som sakt på bio, så jag hann inte skriva något :)
Idag så var jag ju i skolan, den gick bra.
Sen hade jag som jag har varje måndag, träning 15.30-17.30
sen åt vi pasta m. köttfärssås o ost!! Gottigottgott
nu kollar jag på Top model finalen, jag tror Ann vinner :D
nu börjar det, bye

Ellzan 
  

Kommentarer;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback