2011-06-14 | 20:19:51

Spadag, nästan!

Hej!
Idag hade syrran och jag spadag, nästan :)
vi körde bara på the face♥
jag köpte en grön guacamoleliknande mask,
jag så verkligen ut som en i filmerna :)
tycker jag <3
Vivi körde på en lite mer genomskinlig turkosfärgad mask,
varken jag eller Vivi visste vilken färg maskarna skulle ha, så vi bara tog nån :D
hehe, det blev ett ganska roligt resultat, trotsallt
men de som ska andvänd ansiktsmask bör följa instruktionerna till punkt och prickar :)
annars så blir det nog som det blev för mig,
masken fastnade nästan in my face,
den hade fått stelnat för länge, AJ!
inget mer intressant idag,
möjligen att jag har packat till lägret i Solna på lördag <3
jag LÄNGTAR!!
Solna lägret är så kul,
man träffar personer med samma intresse och allt :)
okej nu ska jag gå och spela lite kort med farsan,
har bestämt att jag ska klå honom, hehe <3
njut av bilderna...



En före och efter blick,

Vivi före...



Vivi efter...



Hennes mask syns knapp, eller hur?


Elsa före...



Elsa efter...


hehe, tyck till :)



Bilden är från igår, jag gungade på en såndär "kompisgunga" så jag ser lite miffad ut :(



Jag mixtrade lite med photo_lab på mobilen och det blev lite fel :) hehe



Måste bara visa upp gullungen! Alvas katt!!! :)


















Bye!


Kommentarer;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback