2011-06-29 | 16:26:22

Manikyr... inte helt fel♥

Hej!
Jag har vart hos chiropraktorn idag :(:(
nej, det är apsolut inte safty,
jag blev iaf asrdd!!!
Det var lskigt nr han knckte till nacken speciellt:(
eller vad säger jag,
ALLT var lskigt,
men det goda på smöret med det hr,
r ju att det inte gör ont längre :)
jag kan inget annat än skrika högt av lycka :)
 btw, stavas verkligen lycka så eller stavas det: lyka?
äh, forgett itt det r klart att det stavas lycka,
tillfllig sinnesförvirring, hehe :)♥
aja, Mammis bil pajade idag,
så vi tog liksom bussen,
no me gusta,
det tar så jävla lång tid nuförtin,
nuförtin måste man vnta i 30min, :(
nr vi äntligen kom hem hade jag ont imagen som bara den D:
p.g.a glassn som vi tvunget skulle köpa medans vi vntade på bussen .) he ^^♥
jag har precis gjort manikyr p mig sjlv o syrran,
blev typ 100% bättre på mig,
sorry syrran :) hehe
men iaf i det stora hela r man nöjd :)
så jag skriver till er med ett hjrta som bulltar och en livsgldje som 4ever will brinna :)

bye! eran lilla bloggare!♥   


Kommentarer;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback