2011-06-27 | 21:09:28

Long time ago... :(

Hej!
Nu var det länge sen :(
ledsen att jag inte kunnat uppdatera er:(
men som er lilla bloggerska ska jag göra det bästa av situationen,
nu  kommer en kortfattad skrivning om lördagen o födelsedagen :)

På lördagen:

så var jag mest med Emma!
Vi hade kul, spelade bland annat GuittarHero,
jag klarade äntligen en level på EASY!!!
Hehe, inte särsillt bra på det, eller vad tycker ni,
men som Emma sa,
övning ger färdighet.
Eller så sa hon inte, men så uppfattade jag det på ett ungefär ;)

På födelsedagen:

Så vaknade jag först av ALLA!!
Ingen vaknar någonsin före mig,
inte äns när jag försöker mitt bästa för att somna om ;)
för på födelsedagen vill man ju bli väckt med sång,
men aja, jag får väl vara nöjd iaf :)
jag kollade på lite TV,
medans de andra vaknade,
alla sa grattis :):)
fast ingen bigdeal direkt ;(
men sen kom presenterna :)
jag fick följande:

En tröja,
Flera smycken,
money, lots of them,
Kamera eller data,
har inte bestämt vilken än ;)
och
Donkey Kong country returns,
jag blev NÖJD!!

Ida, har det varit lite i Skaparbyn,
så blir det denna vecka oxå,
så nu ska jag gå och försöka bestäma mig :)

bye!


Kommentarer;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback