2011-06-11 | 17:30:29

Länge sen :(

Hej!
Nu var det länge sen jag bloggade,
men jag har faktiskt ett försvar,
har inte haft nåt att skriva om :(
liksom dagarna innan man kommer på vad man vill göra under sommaren :)
men nu börjar det hända saker,
roliga saker...
jag undrar om nån vill hänga med till badhuset imorrn?
hoppas de har börjat med utomhusbadet på fjärran :)
idag var jag med, Karin, Sandra och Vivi på Alborgen,
det var kul vi fick poäng i alla banor förutom 3 st :)
vi klarade, mariobanan, Misson impoible och många fler :)
Nu ska jag åka till hemlingby o springa 1mil,
för jag var ju inte på träningen, men gör inget för jag har tränat hemma iaf :)
bye!
vi ses imorrn :)¨


Kommentarer;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback