2011-06-04 | 22:45:40

Fishing

Hej!
Idag har jag vart o fiskat :)
det ar kul,
egentligen skulle det inte bli nåt för det skulle regna,
men sen blev  det ju bra väder å kul!
Jag gillar att fiska,
man blir så jävla lugn inomborts,
skummt sätt att säga det på tycker ni inte??
det gänder ju liksom inget men ändå så är det inte tråkigt,
iaf inte för mig,
men det är klart jag kanske är knäpp:)
men hoas att jag inte är det :)
flöttet,
om alla vet var det är ( grejen som flytter så man ser när man har na
den liksom flytter lite hit och dit,
kul att titta å :)
jag fick inge na :(
men aja, sånt är liver :)
det ända man inte an gilla med fiskning är MASKARNA!!!!
de är så slämmiga och äkliga,
manskar helt klart inte min grej :(
vädret var underbart,
men jag tog faktiskt några foton,
men jag orkar inte ladda ner dem till datan nu så,
ni får se de möjligtvis imorgon
Bye!


Kommentarer;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback