2011-06-05 | 16:05:08

Bildbomb!

Hej!
Idag blir det bildbomb,
hoppas ingen har nåt emot det :)
men först lite om min dá
Jag vaknade kl. halv sju,
ganska så sent, för jag är ju morgonpigg :)
fast jag vaknade en gång tidigare kl. 5 så :)
sen kl. 11 åkte jag, Viv och morsan till köpis :)
jag köpte nya kläder som jag ska ha på skolavslutningen :)
hade egentligen bestämt mig för att inte ha nåt speciellt
men nu så blev det så här :)
fan vad många smilisar jag kom med i dag ;D
bilder kommer!
sen åkte vi buss hem, och nu är jag här,
jag såg Amelia på köpis,
men hann inte fram till henne för att säga hej så :(
nu ska jag gå och kolla på Jims world :)
eller according to Jim
bye!



Jag börjar med några bilder from Kolmården :)


Alva och Emma!


jag framför skelettmuseet!



Björnarna!


Zebra!


Nu bilder från fisket igår ;)


Vivi!


Några bilder på mig, i fiskarkläder :)


Fan, va fet man ska se ut :(


Det blåste mkt, som ni kanske ser :)




Mig idag  :)





okej allt :)



Kommentarer;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback