2011-07-16 | 22:54:10

Älska o hata♥

Hej!
Längesen jag görde med en älska o hata ;)
så här kommer något smått o gott :) ♥

Älsklingarna på konståkningen, ni är bara för gulliga ♥
Lovet, inget är bättre än ett långt och härligt sommarlov^^
Skriskorna, ni får en liten eller rättare sakt stor puss på skenan från mig speciellt mina :*
Kramgoa, är ett av många ord som beskriver Mirandanallar bäst, eller som vissa säger: Me to you-nallar ♥
Amelia, Vera o Emma! Hoppas vi får en bra biostund imorn :O

Hästskit, o de flesta andra skit, sp hundskit :( (ta upp hundskiten era idioter till hundägare som inte tar upp efter era så kallade "älsklingar")
As tråkigt väder, även om de flest tycker vi haft en hyfsat bra sommar hittils :I så tycker jag att solen ska stå som högst under hela sommaren hela sommaren..
Tråkiga och långa möten, den här time one year ska man ju hade som roligast, tycker ni inte? ;(
Allt övrigt skit i världen :(

byE!


Kommentarer;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback