2011-01-27 | 20:47:10

Skorean, o blinckutskrattade :D

Hejsan, nu berättar jag om dagen :D
idag så började vi kl. 10 med specialidrott
men vi har nästan alltid kl. 9.20 så jag Line o en tjej som tränar på sidan av var där :S
aja, när vi väl började så gick det skit bra :thumbup:
sen så hade vi så lite tid på oss så vi sket i o snabba oss :D
när vi var frame så åt vi pannkakor fast innan det så
blev vi utskrattade som bara den, för Line hade glömt nyckeln till vårt föråd
( tack Line!! ) :thumbdown: så vi lärde släppa runt på våra Zucas, med blinkande ljus ;(
iaf sen var det NO som vi missade lite av ( jippi ) NO är inte min favorit 
iaf sen hade vi typ drama, kul, kanske eftersom man inte måste skriva :thumbup:
men vi var de ända tjejerna ( Line, Emizen o jag ) :D
iaf efter skolan var jag o mamma på stan storfyndrea med två nya par skor :D
Bildbomb :D

Fin bild, från i tisdags :D

  

Kommentarer;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback