2011-02-24 | 21:09:51

Mumsit..

Hej,
idag har varit en kul dag!
men en dålig sak hände...
men det tar vi längre fram i inlägget :D
Jag somnade kl. 02.30 ganska sen tycker jag iaf ;D
sen så vaknade lika morgonpigg som vanlig :(
men det är som det är :D
iaf sen hade vi speciallidrott, kulkul!
det var inte bara jag, Emizen o Amen där som det brukar,
det var faktiskt två till, men lika bra träning som vanligt ändå XD
Klaris, o Krarin var det som var där :D
Lycka till på tävlingen på lördag Karin!
men på träningen så ramlade jag o handen svullnade sen ;(
iaf, sen så hade sexualkunskap, haha!
i datasalen, jag o Amen satt bredvid varan, roligt!
men Emizen satt lååååångt bort ;(
iaf sen så hade SO/DRAMA :S
inte så jätte kul, men det var ganska kul när vi körde, inprovisitiation :D
iaf sen hade jag lite flöjt :D
Nu sitter jag hemma o önskar att det ska gå bra för alla på proven imorgon :D
kort inlägg detta blev, aja :D
Bilder!



Så snygg bild på solnedgången! :love: / tagen själv åkande med bil!



Här är den lindande handleden ;(



En bild på mig idag XD



Diamantbild tagen av mig, skum!

Ineg anning om vrf jag tog rubriken som jag tog, men aja :D
ses imorgon önska mig lycka till på provet imorrn ;D

Ellsan <3

Kommentarer;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback