2011-02-23 | 20:09:22

men HEJ..

men hej, vad jag blev sugen på att blogga,
som ni ser så har jag ett nytt tema, kulkul!
jag har haft en ganska slapp dag, för att vara onsdag,
jag vaknade kl. 5.00 vilket är ganska tidigt, till o med för mig ♥


Innan skolan köpte mammis mig en digestivmarabo, skitgott :love:
sen så hade vi svenska, göra klart, o Dennis som typ sitter bredvid Emizen
sa att han ville bytta plats, asså bara den lektionen :D
Han är rolig Dennis, men lite tafs galen, så som han håller på :)
iaf det gick bra jag blev nästan klar, med allt ( ligger före ) :thumbup:
för då behöver man ju inte vara så på på lektionerna :D
men iaf sen slutade vi kvart i 10 o hade tid o gå till idrotten :D

På idrotten så hade vi innebandymatch, kul!
men Dennis tafsade på rumbpan all the time , nästan :thumbdown:
iaf, vi skulle ha vunnit om inte vikarien hade varit cp :(
Jag blev desuttom skadad så jag fick stå ute ett tag ;(
det gjorde faktist jätte ont, Viktor träffade mig rakt på låret D:
jag ska döda honom, not bokstavlig :)
men iaf sen så åt jag klart min degestive, mums!

sen var det lunch så det var inte så smart att äta den trotts allt :D
men efter det så hade vi en kort mattelekion, för sedan så lyssnade vi på jazz!
De var några sistaårselever från jazzlingen som kom o spelade för oss, skit dåliga
om man får vara lite taskig så var de inge bra alls, de sjöng för lågt o trummade för hårt :thumbdown:
iaf sen var det träning o den gick inte alls bra i börja, men sen gick det bätre :D
nu sitter jag hemma o läser till spanskaprovet  på fredag, det får ni inte glömma hör ni !!
jag är faktiskt ganska trött jag tror jag går o lägger mig tidigt idag,
inte nu så klart, men vid 11.30 tror jag, har nog inget att skriva,
men det blir ingá nya bilder idag ni får nya,


Emma, vi startade som vänner o kommer ut hand i hand :D


Finns det något more beautiful then; ljus ljus å ljus ♥


Saknar den där fina känslan innan jul o snön var ny, så fint :D

ingen anning om vad detta är för kategori, o det vet jag inte så ofta nu så måste ändra dem ,
men det blir imorrn :D

Ellsan <3

Kommentarer;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback