2011-02-22 | 21:35:21

Hann inte :(

Hej!
Hann inte blogga igår, för jag kom iväg sent från träningen igår :(
( min tränare var missnöjd för att jag skulle på en tävling som hon inte godkänt )
aja, så kan det bli men hann ialla fall hänga med Klaris ett tag, :D
hon sa bye the way batt jag aldrig skrivit om henne thats true :(
så här kommer lite fakta :D
Klara Galant, man kanske inte ska nämna efternamn så :D
Klara går på konståkning o är min roligaste o förståendigaste :quesion: så kan man väl inte säga, hah
iaf hon är den som är mest förstående i min lilla grupp konståkare, som varken är min eller liten faktiskt 10 pers 
den raden blev lång :D
iaf hon är en pärla som vän o konståkningspolare, thats way jag har henne som idol.
plus att ho  är jätte bra på konståkning förstås :thumbup:
iaf jag antar att jag kanske kan skriva om nån annan oxå får se :D
iaf efter det att jag hade häng med Klaris så tappade mammis bort bilnyklarna, lyckat :(
men till sliut kom jag i af hem, lucky me!
Idag har jag haft frilovsdag i Högbo, kaaaallt!! 
Jag vet inte om jag någonsin har frysit så mkt så länge ;(
men pulkan var kul, men jag blev så rädd att jag skulle bli påkörd för vi åkte tåg,
minst 9pers, scary! o jag satt på den näst sista pulkan/mdrasen o bakom mig kom en skit hård pulka ;( 
men aja, nu är det över glad för det :D
sen var jag med Emizen o Sindy, kulkul!
Fast vi kan ju säga med korta ord att vi inte ska prata högt om det vi pratade om, eller hur Emma!
iaf sen åkte jag o Emma på träningen, o på vägen dit möte vi 3 brandbilar o 2 ambulanser, skit!
egentligen så tjuv skriver jag detta, så jag hinner inte lägga in någon bild, byebye
hoppas fler kommenterar!

Ellsan

ps. jag heter ju egenligen Elsa, ni vet väl hur det utalas, men vissa från min klass kommer från Sandviken
o de säger att jag måste stavas Ellsa annars så ska man säga det med ett "hårt" E om ni fattar, kul!
xoxo, där har du Klaris :D ♥
Ett roligt till fakta är att pulki är ett svär ord på finska, enlig Dennis Andersson :)
   

Kommentarer;
Klara

åååååh söt-elsa!! du är också en pärla osv och jag är glad att du går i våran grupp, din energi smittar verkligen av sig haha! kram <3

2011-02-23 kl. 21:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback