2011-02-01 | 06:55:02

AJAJ, ont ryggen :(

Hej
jag har haft en hyfsat bra dag :D
except de att jag har så in i helvets ont i ryggen :(
men nu till roligare saker :D
Idag  började vi kl. 8.15 ( tidigt :D )
eller ingen smileys men ville göra en :D
iaf, vi hade SV/SO Tråkigt!
Men det var roligare än det brukar :D
sedan hade vi språkval jag satt bredvid Emizen :D
bye the way så ska jag vara med henne imorgon:D
iaf på språkvalet så hade jag o Emizen redan gjort allt man lärde göra :D
mendå lärde vi göra Xtra uppgifter :(
men de var ganska kul för jag o Emizen gjorde tillsammans:D
Sen hade vi bild ( blä blä )
LUNCH
efter lunch hade vi matte ;D
men jag fick inte sitta bredvid Emizen :thumbdown:
vi bytte platser så jag sitter bredvid Jesper, visst heter han så??
efter v slutade så skyndade vi oss till träningen som började en halv timme efter :D
träningen gick bra men efter så var det markträningen o Emizen kunde inte vara med
because hon hade ont i magen :(
fast Line var där så det var kul :D
Markträningen gick bra för mig :D
nu sitter jag hemma och mysero tittar på top model,
vem tycker ni ska åka ut?? vem tror ni kommer åka ut idag??
jag går o kollar vem som åker :D
efter 10minuter
Hej! det var Rihanna som åkte, stavas hon så?
aja imorgon ska jag vara med Emizen :D
jag publiserar detta i morgon för mamma o pappa ska göra nåt på datan :(
 Hade bra puss o kram

Ellsan som längtar tills imorgon :D

Kommentarer;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback