2011-04-04 | 09:47:37

Show på GKK's bekostnad

Hej, igår..
Igår var jag o Emma, på show :D
det var kul.
men det var inte vilken show som helst
det var GKK's årliga show,
jag har inte hunnit, eller tänkt på o gå på de senaste 3 åren :(
men nu så blev det gjort,
måste bara gratulera alla som medverkat,
skitbra jobbat!!
året uppmärksamhet hittils :D
o det var så gulligt, att de små grynen fick va med de oxå ( skridskobarnen )
måste dra,
mobilen kallar :)

ps. kanske undrar hur jag skrivit detta nu, för jag är sjuk :(:(:(:(:(
måste tänka posetivt jag kan ju greja med bloggen :D

Kramar från en sjuk Ellzan, som önskar att alla mår bra :D

Kommentarer;
Lala

Check it!

2011-04-10 kl. 21:16:28
http://thebeeeest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback