2010-12-10 | 18:55:28

10 / 12

Hej!
Det är bara 14 dagar kvar, om jag räknar rätt^^
Imorrn är det bara för mig o vakna tidigt ( inte för att jag är nån sömtuta )
för som jag talade om i inläget för några dagar sedan så ska jag o fam. till Örnsköldsvik
( har äntligen lärt mig hur det stavas )
Idag hade jag tur i oturen ( jag var hemma från skolan ( skönt ), )
men min kompis som vart sjuk hella veckan beslöt sig tydligen att bli frisk
( jag har inte sätt henne på år känns det som )
iaf hemma packade jag till örnsköldsvikresan
f*n vad mkt som behövs packas
Nu så ska jag kolla på En snut på hugget
Jag rekommenderar den 8 såg den i italien när jag var där innan dden kom ut här =)
Hejdå

Elssan

Hejsan, ja jag kan åka skridskor oxå hah  Jag önskar er all ett gott nytt jul, som Shane Banan så det kan ni säga till era kompisar hah. Puss o kram Shane banan
Slänger in en bild på mig i Bollnäs på tävling =)
( slänger ) in hetter det väl inte men ändå




Kommentarer;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback