2011-03-08 | 20:54:00

Tisdagar, man kan inte annat än älska dem :D

Hejsan, alla glada!
Idag har varit en toppendag, väldigt kortfattat :D
Jag har varit hos tandläkaren, som i och för sig inte var så kul :(
men det visade sig att jag inte behövde tandställning :D
Dem sa till och med att jag hade perfekta tänder, vilket är långt i från sanningen,
eftersom jag aldrig, och då menar jag aldrig sköter tänderna, eller jag borstar tänderna vaje dag, hih
men iaf, sen kom jag till skolan tidigareeller senare än jag skulle :D
Jag skule ju inte vvara med på musiken över huvudtaget men jag kom tidigare så jag fick sitta o vänta medans dem andra hade lektion :D
aja! sen hade vi kickboxning, för de som inte vet vad det är,
(jag är en av dem) såär kickboxning, sparkar o kickar lite kortfattat :D tråkigt! med andra ord
sen så hade vi en äcklig lunch bestående av pasta o ketchup :D
jag vet inte hur det är för Amelia o Emma men jag tycker att vi alltid kommer försent,
gör vi det eller?! kommentera :D
vi kom typ försent till Engelskan, det vill säja vi fick kuta in, så stavas väl det inte ?!?!? kuta
Engelskan var väl ok, men Emma fick gå till ett annat rum o knappt få någon hjälp, jag skulle ha vart en bättre lärare , hah
Sen efter skolan så åkte jag hem till Amelia, tänkt hemma hos Emma först, men så blev det inte, synd!!!
iaf, jag hade fun time med Amelia, som innehöll att man skrev en typ sång, virkade mösa??! och att vi helt enkelt hade kul!!
Jag lrde mig oxå jätte mkt städer o länder i Asien, det har vi prov på ppå torsdag!!
men det är hur jävla många som helst, hjälp!!!
någon som har några tips på hur man lär sig fort, då menar jag skitfort!! :D
sen hade vi en träning som gick jättebra, jag ska testa basic 3 på torsdag, så jag får gå tidigare på både torsdag o onsdag, jippi!! :D
nu sitter jag vi datorn, ha kul, tyvärr inga bilder :(

Ellsan ps. älskar er alla :D,  

Ps. Klara G. skit snygg dubbelögel på träningen idag :D <3

Kommentarer;
Emizen!<3

Jag tycker också det!<3<3

2011-03-10 kl. 18:47:18
http://emmasrockcloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback