2011-06-23 | 09:40:30

today I don't feel like doing anything

Hej!
Idag känner jag inte för att göra någonting,
möjligtvis lyssna på, the lazy song :)
undrar om ni vill höra om lägret?
hoppas det för här kommer lite smågodis :)
Lägret var SUPERBRA!!!
Lägret kunde inte varit bättre,
eller där ljög jag, det kunde det :(
jag skadade ryggen i Solna,
eller jag var tydligen redan skadad på hemmaplan oxå,
men iaf,
så det kändes inge bra när jag skulle hoppa och så :(
men vi köpte ett plåster som värmer,
som hjälpte lite :)
men senare ska ska en kiropraktiker knäka ryggen på mig,
HJÄLP!
fy fan vad läskit rent ut sakt :(
men aja, vad ska man gör?
Jag har haft helt fullt upp med allt från dans, fys och ispass :)
det var jätte kul och jag lärde mig k´mkt :)
så nu år konkurrensen passa sig :) hehe
aja, nú drar jag :) puss...


Kommentarer;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback