2011-01-13 | 19:57:51

Bildig bildbomb!!





Helt lyckad bild efter många försök så nöjd!! :thumbup:


Hah, nya skridskoskydd :love: (A)


BBF'S FEETS m. Mou ♥♥


Man ser inte så bra i bilden, gröna skydd mjuka som samet :D






Gillar bilden, täcker ju facet :) XD


Knäppt öga som jag knäppte om typ 5 gånger så blev hyfsat nöjd :)

Nu tänke jag skriva lite om min dag;
Idag, när jag vaknade var det ingen i
pappsen o mammsens rum,
var är dem?!? var lite för trött för att börja leta
 så jag var på väg till sovrummet när...
pappa kommer rusande från yterdörrn, kaninerna har rymt!!
IGEN!! så det blir bara att leta reda på
överdragisarna och ut i snön :(
iaf vi hittade inte Piggelin, jag blev skit ledsen ;(
senare när jag skulle till specialidrotten till
skolan så simsalabim så satt Piggelin,
precis utanför dörren, hon satt o väntade på oss :D
Specialidrotten gick bra, men jag har ju varit sjuk
så kunde inte ta i mitt hårdaste men försökte :thumbup:
Min tränare som är besatt sa att inte skulle väl jag gå i skolan,
o när jag sa att jo det skulle jag sa hon;
hospitale, det är hennes svärord förstår ni !! :P
iaf sen var vi tvungna att skynda oss till matan,
för vi segade oss så klart :D
även fast vi knappt åt något så kom vi ändå försent
Aja Danne blev inte arg (K)
vi hade  matte, hjälpte Emma ligga bra till,
vi hann till talet man skulle o lite till :)
Bra jobbat Emma!! o Amelia!! du jobbade skit bra men kom du till tal 32?!?  <3
Sedan skulle vi till biblioteket så
jag, Emma o Amelia var så klart sist på plats de är vi på allt ♥
jag höll på o glömma bibliotekskortet, tur jag inte gjore det
, Emma skulle o lånade på mitt ju :D
Nu är jag hemma, skit trött hur kan man tilllåta att man går till halv 4 f*k dem
nej då de är inte deras fel elr lite :)
aja nu kommer en till bildbomb strax ska bara knäppa dem :D



Avtryck av pepparkaka i snön Emma var ju finulig :)



En bra bild på mig!!

ByeBye

Ellsan

<3<3<3






Kommentarer;
Anonym

haha söta skridskoskydd :)

2011-01-14 kl. 13:36:48
http://fckingcrazy.blogg.se/
tindrii <3

hej !! fin blogg :)

2011-01-14 kl. 15:12:52
http://cypcake.blogg.se/
- AISHA -

Du är otroligt söt. ♥

Titta in i min blogg? Jag är ganska aktiv. Uppdaterar ofta. ;)

Diggar din blogg.

2011-01-15 kl. 11:28:20
http://aishaslife.com
Ellsan

Tack till alla fina kommentarer <3 :D

2011-01-16 kl. 16:18:14
Linn-Lay リネンはレイアウト

Riktigt fina bilder :)

2011-01-18 kl. 15:22:06
http://linn-lay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback