2011-01-08 | 21:01:35

1a!!

Vad är roligare än att komma etta?!?
Jo, att ens syster oxå kommer de!! <3
iaf i dag kom jag som sakt 1a, skit kul!!
Nu tittar jag på Guldkompasen
skit bra film, synd att den inte visas ofta :(
de gick bra för alla i dag, fast vi åkte hela vägen till Säter :thumbdown:
När vi skulle åka var jag den ända som hittade ( GPS ) annars skulle vi vara lasta :D
Det snöar o snöar ( kan de komma mer? ) :thumbdown:
iaf nu chattar jag med Bästisen ( www.emmasrockcloset.blogg.se )
Älskar dig Emma :love: ♥Bilder nedan på mig!!
OJ!! det gick inte försöker göra bilderna i morgon byebye
&hearts; ;)
"love. Ellsan

:love:
Ps. önskar alla en bra start på året ( hade glömt o säga de)

Kommentarer;
Alicja

Hej! Besök gärna min blogg :)

2011-01-12 kl. 17:43:48
http://sweetaliicja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback