2011-02-06 | 20:44:29

Övernattningen = askul :D

Hej!
Idag eller igår sov jag över hos Emma :D
Lördag till Söndag, lite tydligare :D
det var askul, vi spelade the sims 3 destinations världen o många fler :D
hennes pappa hade precis installerat dem, bra där!
igår ( lördag ) så var jag med Emizen före träningen ;D
i fall att ni inte fattat de så är Emma o Emizen samma person :D
iaf vi spelade ju som sakt the sims 3, o lite Princes on ice, 
oj vad töntit de sista lät :( 
men jag kan lova att det är kul ;P
täningen igår gick bra :D
jag var bara ett halvt varv i från trippel salcow, eller bara o bara :D
förklaring: tre varv i luften on ice :)
innan träningen så var det några som säljde byxor som skyddar när man hoppar trippel :D
en sån köpte jag :thumbup:
men de var inte särsilt snygga :thumbdown:
sen åt vi på Mcdonalds´, asgott!


Funny bild!!
nu tittar jag på No ordinary family !!
mamman spelas av ingen mindre än Juline Benz hon har även huvurollen i He's the girl
aja nu börjar det så
ByeBye 

Ellsan
ps. No ordinary family går på 5an kl. 20-21 varje söndag!!   

Kommentarer;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback