2011-02-04 | 18:12:44

Länge länge sedan...

Hej
Fan rent ut sakt att jag inte hunnit blogga :(
men det kanske bara jag som blev ledsen :question:
jag har helt enkelt inte hunnit, när man kommer hem kl. 21.30
varje dag är man inte så sugen på data, inte jag iaf :D
iaf, idag hade vi innebandyturnering :(
inte för att jag inte var en lagkämpe det är inte det,
men när man redan före vet att nu så kommer vi få 0p, så är det inte så jätte kul :(
som jag viste : 0p men det gick bättre för Emizens lag, de kom 5a grattis :D
sen så hade vi NO/MA ,  
på NO så har vi börjat med Sex o samlevnad med andra ord sexualkunskap :S
målet är att kunna diskutera sex o samlevnad, annars får man IG
så lycka till alla killar som garrvar vid rubriken : Sex o samlevnad :
iaf över till mig :D
sen så gick vi till Bhallen med vi menar jag så klart : Emizen, Line o jag :D
vår träning började kl. 15.20 även fast vi var först där, så var nog Emizen o Line sist ut :D
jag själv, var tvungen att vänta på papps som hade kläderna, han hade missförståt tiden :/
men jag var snabb så :D
nu är jag hemma o myser med Toby!!
hans päls är så mjuk o skön :D
love ya' Toby ♥
iaf, imorgon ska jag sova över hos Emizen, kul! :D
fast jag ska redan var med henne på dan 2x kul!
iaf hej då slänger in några bilder från igår mm. :D

Ellsan :D



Ganska hyfsad faktiskt :D



Snygg på ett sätt


Samma som första bilden men ändrad :D


Kommentarer;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback