2011-08-14 | 11:29:35

Hej!
Nu är man utvilad o klar för start!
eller ska man säga start, eller är de slutet.
man kan ju aldrig riktigt veta när slutet kommer,
jag tycker att man bestämmer de lite själv.
Eller? vad tycker ni?
Man slutar ju inte med en sak bara för att..
för att göra de liksom.
men nu kom jag ur spåret igen:)
sällan jag säger jag bara,
Idag var jag på min sista dag på bollnäslägret,
de känns som de händer jävlig mkt på samma gång just nu!!
Först är de Bollnäsläger, sen så kommer skolstarten, ett "läger" till och sen blir de semester!
i och försäg så händer de ju bara great things, tillskillnad från för vissa andra..
Min bff, Emmas katt blev överkörd och dog i onsdags ;(;(;(
jag som älskade henne så:(:(:(
hon var min favoritkatt i hela världen:)





Kommentarer;
Johanna!

Sorgligt;(

2011-08-14 kl. 16:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback