2011-08-10 | 06:56:15

Glimtar kan ta fel..

Hej!

Ni kan inte fatta hur underbart kul jag har haft de på lägret, eller har!
de är ju inte slut än♥
jag vill ju inte att ni ska få sitta ensamma där ni nu är,
så därför när vni vaknar så kan ni väl läsa de här:)
jag o Emma har bilat togeter, och jag tror vi ska fortsätta me de hela tiden,
alltså denna vecka♥
Nog om de..
bil färden kan vara tråkigt långtråkig:)
fast de förstås jag hade min kamera me mig!
så jag knäppte några nicisera:)
ursäkta ordet..
men jag trodde att ni kanske skulle vilja se dem;) ??
nu kommer några av de.

ps. ni fattar väl att de är meningen att de ska va suddigt?
för då blir det ett helt annat ljup i bilden, tycker jag.


Strax innan vi lämnade Bollnäs bakom oss♥


Bye!" vi ses snart..


Kommentarer;
Steffie

hEj! kusse, vrf lägger diu inlägget så tidigt men inte är inne på facebook:( ?

2011-08-10 kl. 07:08:31
Ronja

Du har rätt:)

2011-08-11 kl. 06:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback