2011-04-18 | 21:19:06

Har precis gjort...

Hej!
Har precis gjort smulpaj & pizza :)
det var kul, jag o pappa kom varann lite närmare :)
aja nu ville jag önska god natt, hoppas
ni blir nöjda med bilderna :D

kramar Ellzan



Mitt lilla öga♥





Gulligt, eller snyggt bestäm själva :D Funderar om jag ska ha den som header tycker??♥ tog den ju själv så nöjd ( Emmas assistans "idé" )




Miiig!! tycks? ♥ de följande tre;








Hjärtan som änglar, tog den med egna händer, (la den på magen)


Åt jordgubbar igår, de var skit god, kanske inte ser så ut men de är 100% sant ;)





Mig igen :)


Lite big näsa eller?



Bye eran Ellzan


Kommentarer;
Bilaltiril

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2011-07-18 kl. 08:08:01
http://bilaltiril.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback