2010-12-09 | 20:01:44

9 / 12

Hallå

Hejsan jag, blir nästan galen ( elr galnare kanske jag ska säga )
Jag har redan skrivfit detta inlägg, en gång
och jag kan bara säga att jag tänker så här;
eh är, blogg.se helt ut o cyklar elr är de nå fel på min pc :/
Fast jag är inte den som sitter o surar så över till min dag
i dag hade jag konståknings träning på morronen ( specialidrott )
för den som inte vet vad ovanstående inom parantes bettyder
så fråga nån på Prolympia 8)
Fast om jag ska vara hyglig så kan jag berätta
det är en sport som man får välja på skoltid
kanske för att inte förvirra, det borde hetta skoltidsegenidrott :)
Fast då skulle jag sj inte fatta något ^^
Sedan efter speciallidrotten ( elr vad jag nu kallar det )
så gick min friend o jag till kören
en annan sak som oxå händer på skoltid
men alla vet väl vad en kör är så, det behöver jag inte berätta ^^
Det är nog första gången jag skriver så här riktigt lång men jag fortsätter
Jag o min pollare hann inte äta lunch heller ( elr jo kanske, men jag är typen som äter långsamt )
Fast maten var inte så god, fast det står önskevecka på menyn
iaf efter kören så sprang elr snarare kutade jag o pollarn till mattelektionen
Det flött på ganska bra tills det att jag skullle hjälpa min kompis
åh ska jag vara ärlig så är jag nog den värsta på att hjälpa
så jag bara skrev svaraen (hah )
Efter det en kort rast, en kille i klassen blev knäad mellan bena, så det blev slagsmål ( sällan det inte händer ) :S
På bilden fick vi göra tomtar av lera, och som vanligt blev min snyggast ( not )
På skolan har det vart en tjuv som blev utpekad i dag ( skönt, men min "kompis" så, elr kanske inte men måste vara schysst )
Nåja jag har iaf skrivit jävligt mkt i dag så ni får inte klaga 
och den som kommer ner till denna sista rad ( vilka är det? en av 1 milijon? )
jag slänger in en bild på konståkare kanske mig kanske inte ^^

( kunde iaf önska att detta var mig men ikke )

Elssan
   

Kommentarer;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback