2011-05-07 | 17:40:27

Buy it want it:)

Hej!
Idag har jag sovit över hos Emma :)
vivaknade kl. 8 och gick upp spelade lite pianoo frukost.
sen så körde vi lite donkey, kulkul!
sen var vi tvugna att åka till träningen
eller tvugna och tvugna jag ville ju :) hehe
träningen var askul!!!
sen så åkte jag med mamma, Vivi och Sandra till Köpis :)
Emma skulle på komfrimation hoppas det gickbra :)
på köpis kollade vi runt lite såg enjätte fin hel dräkt som jag vill ha :)
sensåköpte jag en bikini över del,
läggerutbilder på den sen :)
men tänkte igentligen köpa både över och underdel
mendet blev lite dyrt så
får köpa den nån annangång :(
senså åkte vi och köpte en
reservdel till poolen som vi just satt upp :)
skjattar påmammaom störrepool :)
hon kommer ge efter bara så att ni vet XD
nu väntar jag på att poolenska fyllas,
och att jag skakunna bli lite brun :)

Hejdå från en sommarglad Elsa


Kommentarer;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback