2011-05-08 | 20:35:38

Badat och sprungit

Hej!
För ett tag sedan var jag, Emma och Veraute och sprang :)
vi sprang ganska långt och det var härligt!
Jag älskar hur det känns när man sprungit en bit och känna kalorierna brännas bort!
Plus att det är så härligt med en springrunda när vädret r på topp!
Sen efter det åkte jag o Emma till fjärran
Vi hade askul!
sen efter det så sprang jag faktiskt en runda till fast inte så långt kanske 2km
det gjorde jag bara för att det är så härligt!
Oj nu har jag använt många härligt!
Nu sitter jag och föröker komma på något läsvärt att skriva om till redovisningen i Sv,
som vi har nästaonsdag, kan naturkatastrofen i Japan var något?!?
aja, ni ska inte bekymra er så ha en fortsatt trevlig söndagskväll

Puss, Mumsbiten


Kommentarer;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback