2011-05-20 | 15:53:15

Bada plus nya saker :)

Hej för ett tag sen var jag och muttern på stan,
förlåt för att jag inte la ut nåt igår ska bättra mig :)
på stan köpte jag converse, ett par gråa ty fast inte riktigt :)
jag tycker de är asfina, så :)
sen köptre jag oxå två dubbelringar,
och örhängen :)
kan tyvärr inte visa nån bild :(
när jag kom hem så badade jag,
det är asskönt i vattnet.
Men jag är en liten BADKRUKA :) hehe
men när jag väl vant mig vid vattnet så var det jttekul!
men först så skvätte Vivi och Julia bara ner mig!
INTE KUL!
okej alla glada konståkare,
hörde att vi kanske kommer få våra snygga t-shirtar :)
dem med tryck som det står konståkare på :)
fast om jag hade beståmt skulle det ståt:
Om konståkning vore lätt skulle det hetta Hockey :) hehe
aja, ses på träningen
Ellzan


Kommentarer;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback