2011-05-10 | 06:19:04

Tidigt eller vad?

Den som läser detta just nu eller ngon sekund efter jag publiserat detta
så måste jag bara säga; F*N va ni är morgonpigga :)
Jag vaknade kl. halv 6 idag och gjode mig i ordning
så nu är jag redo att åka till skolan
förutom att jag inte har borstat tänderna
och jag kom på det nu när jag skrivar till er
det blir inget mer blogg nu på morgonen men puss
Jag längtar til Furudals lägret som jag ska på på Fredag, om jag inte sakt det
så från fredag till söndag troligtvis inga inlgg
möjligtvis på Söndagkväll iså fall.
Bye!
Love Mumsbiten

ps. Emma, Amelia och Alva jag kommer ha shjorts idag ha det ni oxå XD
asvarmt idag ju (föreläsning) muhaha


Kommentarer;
anonym

Hehe,

man kan ju läsa det när man vill

2011-05-10 kl. 15:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback