2011-05-15 | 20:52:32

Furudal

Hej så här var det i Furudal ♥
Jag och familjen kte ju till Fururdal i fredags,
på vägen dit så åkte vi till lager 157!
Det va askul! Jag köpte en hel garderob till sommaren :) hehe
sen så när vi kom fram till furudal så packade vi upp,
det gick ganska snabbt, men var ändå tråkigt (tjej här som inte gillar att packa upp/städa)
sen så kollade jag lite var de andra höll hus, Vera hade stugan bredvid oss, kulkul!
sen kl. fem så hade vi vår första träning,
det var akul, och ovant så klart, vi hade ju inte åkt på 3 veckor :(
men det var så härligt :)
att få känna vinden i håret, när man åker fort :)
emellan träningarna så hade vi massa kul som att spela kort, 15 med mera :) (15 är en lek)
Det var ju eurovison song contest samtidigt som vi var där i furudal ( har vart det 2 gånger nu )
så jag, Klara, Tove, Emma och Alex kollade lite i Klaras och Toves stuga :)
den var mysig knappt 25 kvadratmeter tror jag ;)
deras stuga alltså :)
på lördagen så doppade jag o Emma oss, det var kallt men mysigt :)
alla tyckte typ att vi var galna :)
hehe,  men det är ju så vi är,Emma!
Idag så hade vi mkt träning inför testet som kommer vara på tisdag,
har kanske inte sakt det manska testa 3orna tror jag :)
hoppas jag klarar dem, är lite nervös :(
men hela lägret tränade vi till testet så det är nog coolt,
men inte stencoolt, som du säger Klara!
hariaf mer träning imorgon,
och jag tror jag ska gå o lägga mig nu
måste vila ut, å tidigt som jag vaknar :)
aja, puss på er
eran kära pussegris :)


Kommentarer;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback