2011-03-04 | 21:47:07

Worts sportlovet ever ;(

Hej, har bara haft det skit minst sakt ;(
Jag har ju för det första inte bloggat på snart en vecka ;(
o jag har vait förkyld som bara den "bad"
Jag har varit sängligande sen i tisdags :(
nu ska jag inte berätta lite halv dant bara, utan jag ska tala om allt från o med Lördagen :D
Jag vaknade med Emma vi min sida om jag minns rätt...
Vad gjorde vi sen?! onej!! Där  tänkte jag lite ferl, men jag vill inte sudda såjag berättar om :D
Jag vaknade på Lördagen helt själv utan Emma :)
Jag villade för jag hade lite ont ihalsen :(
Sen hade jag redan smsat lite med Emma om övernattning hos mig,
så efter träningen så sov vi över hos mig, :D
men jag kunde inte vara så glad för det för snart kommer det ända som jag kommer kunna vara glad över
på hela Sportlovet, D:
Jag, Emma - Vivi o hennes kompis Vera åkte till Sandvikebadet ( Parkbadet ) dagen efter :D
det var det roliga jag pratade om,
Det var faktisk jätte kul :D nog om det
( jag har liksom lite brottom så det blir kort fattat )
Sen på Måndagen så åkte Emma med oss till Träningen :D
Hon sov över en natt till :)
Efter träningen som gick jätte bra för båda oss ( tycker jag )
så sov jag över hos Emma med förkylningen på gång :(
Fast sen så åkte jag, Emma till Borlänge för att testa :D
Det gick ingte bra för mig men jag kan ju skylla på att jag var förkyld XD
för Emma fick en rest, Grattis!
På onsdagen så tog Mamma först fel på tandläkar tiden som vi inte hade då :D
sen åkte vi till Stockholm fgör, min syrra skulle tävla i Stockholm Thropy :D
Men jag fick inte följa med utan jag som var sjuk fick stanna i vår lägenhet som vi har där :(
bilder från det kommer kanske
Jag la nästan ett helt 1000bitars pussel helt själv, tråkigt!!
men Toy var i alla fall med mig :D
GulleToby!
Nästa dag så kände jag mig lite bätrre men kunde inte blogga för vi var ju i Stockholm :(
fast den dagen åkte vi tillbaka :D
Jag saknade alla jätte mkt, :D <3
sen var det träning idag :D
Jag var med men det känns som veckan bara russat förbi :(
aja, jag längtar i alla fall tills imorgon det får ni veta då :D
inget mer som jag kommer på så hej då
Bilder!! <3<3
Ps. Gansk långt med tanke på att jag varit sjuk, bli inte uttråkade :A



Är det bara jag eller gulligt!?!

En till bild på Gulligaste kaninen som har gått ner i vikt,bra där Pigge!









Gud vad fint med Jeans, jag har börjat älska jeans ♥
Boken som syns lite som jag läser oxå <3





Jag har knäppt själv, jag looovar... Vivis hand är ena : hah ♥
(Högra: min Vänstra: hennes)




Snygg bild på Tobbe!! Jag love him ^^



En bild på mig!! Hyfsad?!


Skum! Hah

KOMMENTERA!!

Ellsan

Kommentarer;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback