2011-03-15 | 21:19:55

Timme efter timme av längtan...

Hej!

Idag

Jag vaknade 5.45, mamma sa åt mig att gå o lägga mig igen...
kl. 6.15 klev jag upp :D
sen åt jag frukost, som bestog utav flingor, gottigotti!!
Sen sprang jag till bussen som jag trodde jag skulle missa, men den var ju så klart försenad, |fan|
så även om jag trodde att jag skulle hinna, så finns det bara bevis som säger annat :(
jag kom ca 10 minuter försenad till musiken, men läraren sa att det var ok :D
vi pelade gitarr, jag spelade med Nico!
senhade vi idrottmed idiotTomas som lärare, buuuu!!
Vi köre boxning, även där var jag med Nico,
assa jag var varken sur eller så på Amelia, och Emma Tomas bestämde ju :(
efter de så åt vi en grön falukorv i skolansmatsal, längtar tills vi får börja att äta på travet :D
dem säger att maten där är mkt godare, jippi!
sen hade vi engelska, osen slutade vi :D
sen gick jag, Emma, Ameila till Turken, en godisbutik typ.
efter det så åkte vi hem till Emma och hängde <3
speciellt roligt var det på slutet, då åkte man ju till träningen, skoja!!
Fast det var ganska roligt på slutet hemma hos Emma, för jag, Emma och Amelia körde ett roligt Wiispel
men tyvärr klarade vi inte banan som vi körde, aja :D
senhade jag ju träning och individuell. kulkul!
sen skulle jag publicera detta men det blev först en dag senare, allt så nu...

Ellzan <3

det blev fel ordning på inläggen sorry!
Ps. timme efter timme av längtan är för att jag sparar till en systemkamera, vill ha vill ha!!!

Kommentarer;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback