2011-03-23 | 21:12:57

Hej, äntligen Bowling..

Hej, iorgon blir det äntligen bowling,
so jag har längat, det blev ju inte av förra gången :(
men nu så ska jag, Emma, Alva o Amelia dit,
kulkul.. Vi ska bowla i 2timmar, sen kanske jag iaf skulle vara hos Emma,
Idag var det extrakul i skolan, vi fick en uppgift att vara med i en tävling,
jag och typ 7 andra ska skriva en uppsatts om Vänskapen i framtiden, typ
man kan vinna 25 tusen!!!! till klassen,
hoppas på oss :D
sen har jag faktiskt inte gjort så mkt, ja är ju ledig imorgon, o på fredag
så jag kan vara uppe sent o så :D
vi hade träning idag oxå, det var ju som vanligt kul!
Alla åkte jätte bra, så man måste ju skryta lite :D
Emma; skit sygg axel, flera gånger :D
Amelia; Snygga hopp!!
Klara; Snygg himmelspiruet, och du vandrade typ inge alls :D

aja måste sluta ska kolla på ett program :D

Ellzan

Kommentarer;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback