2011-03-10 | 20:14:28

Bussstop

Hej!
Idag vaknade jag med Emma vid min sida, eller sida o sida hon ligger inte direkt så vanligt,
förklarar sen Emma, det är en rolig sak, du ska få se... :D
Vi åt pannkakor vid ungefär 9, vilket skulle varit sent, om inte det varit så att vi började kl. 11.45
sen efter att vi blivit klar o allting, så satt vi oss i bilen..
vi åkte på som vanligt, men efter ca 100m så upphör ljudet från bilen, 
vilket fin ord jag har lärt mig "upphör", iaf
vi sitter där ett tag o mamma vet inte vad hon ska säga...
Hon säger att vi får ta bussen, bubu!!
vi som skulle ha fått ätit på Max, men aja :D
vi tar iaf bussen, som var i tid för en gång skull, alltså trean :D
vi tar den tilll stan, springer över drottninggatan, och köper två långkorvar med Cola :D
vi hann inte äta klart korven så jag slängde den :(
 

Kommentarer;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback