2011-03-13 | 17:32:50

Bio time!

Hello!
Nu ska jag på bio, snart..! :D
jag sket i att skriva något igår eftersom det faktiskt knappt hände något, XD
men aja, idag så har jag typ bara tränat inför provet imorgon,
jag trodde liksom att vi inte hade dem förns på fredag, typ :D
men jag kanske var den ända som inte viste, typiskt mig :D
fast innan jag tränade hela dagen, så han jag hälsa på min farmor,
skit gullig person, måste man ju medje :D
hon är assnäll och rolig ;D
Go farmor! :)
iaf jag, bästa Emizen, bästa Vera, Amelia & kanske karin ska gå på
Gnomio & Julia , hette den så, aja??!?
den börjar iaf kl. 18.30, tror nog att den kan vara kul, om ni fattar vad jag menar :D
3D, är ju det som gäller <3
aja, måste kila ni får bilder imorgon, lovar... :D

xoxo Ellzan :D

Har provat med att stava olika, asså Ellzan, vi får se vilken som är bäst :D

Kommentarer;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback