2011-03-30 | 07:44:03

Bildbomb



Syns knappt, men öga!!



Med dem här fötterna står man på jorden, XD



Ska köpa en ny BH, dock inte denna :)

Tre bilder på mig nedan;






En bild tagen från ett papper, can it be more obvious?!? ( parisare våfflor )



Men de här deremot är äkta vara, ganska så lika blev de väl
?



Mumsit goda... gjorde med kompiasarna; Alva :) Emma :) Amelia :)



Vattentornet, bredvid Alvas mammas nya hus!! i Sätra...



Mumsig godis jag köpte på Liddl i Stigslund, mumsfillibaba



Jag...



Igen...



Amelias öga, hoppas att du inte har i mot, glömde fråga dig :)



Och sista bilden....

på mig

 



Gud vad dåligt med innlägg, förlåt mkt just nu... :(

Kommentarer;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback