2011-07-29 | 21:30:42

Galna Professor ;D

Tja!
Jag o Daddy kollar på den Galna professorn;)
den är lika bra än, hur många gånger jag än ser den..
men efter ett tag så tröttnar man så klart,
mitt lilla tips är att inte se de så ofta, och med mkt mellanrum istället :)
aja, btw jag ska testa Basic 3 imorrn ;)
man kan ju bara hoppas de går bra..
men om jag känner mig rätt så..
bilr jag JÄMT så jävla nervös ;(
men jag har bestämt att jag SKA klara det den här gången :)
jag sätter de iaf på träningen så..
vi får väl se:)
f*n va mkt smilisar man gör då
nu börjar filmen..

ps. har en liten hemlis till er som ni får ta del av imorn ♥
så promes not tell anyone ;)




Nii får ursäkta min trötta min, har inte fått så mkt sleep de senaste nätter ;)

PÖSS


Kommentarer;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback