2011-07-04 | 21:56:52

Bio+studsmatteövernattning=askul!

Hej!
Idag har varit en rolig men tråkig dag ;I
jag har vart på stan med syrran och kompisen till henne,
utan lov av Mammisen!
Men aja, så r livet,
det r till för att man ska vara lite "stygg" sometimes ;)
nr vi kommit hem,
så blev det lite tråkigt för mig!
inge o göra ;(
men nu ska vi sova på studsmatan, så..
KUL!
aja, hade bra!
 PS. ska gå med de på KRONJUVELERNA, thrillen verkar jttebra!;)
Ger er inga saftiga bilder idag,
får helt enkelt vänta tills imorn ;)
Er Ellzan på väg till kylan ;S


Kommentarer;
Anonym!

He, kul det verkar!

Men hoppas du inte fryser, det gjorde jag,

när jag sov på studsmattan

2011-07-05 kl. 09:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback