2011-01-20 | 17:51:51

Tränar, så man nästan dör XD

Hejsan
Idag hade jag specialidrott, eller snarare individuell specialidrott
Det var bara jag o en annan kompis ( Line ) :D
Det var jätte kul, fast synd att inte de andra var där :(
men iaf jag o Line tränade jätte hårt, blev varm för typ första gången på länge :D
När träningen tog slut pratade våran Galina med oss ( skumpt )
iaf sedan skulle jag o Line gå till skolan där min friend Emma som jag brukar skriva om var där :D
men jag o Line skulle försöka att inte prata med å, ä och ö men detta gick inte vägen :(
iaf sedan åt vi, säga vad man vill om skol maten men helt ok, var den idag iaf :D
seden hade vi matte jag gjorde två del prov i matten :S
de gick bra men inte alls kul, mycke hellre prata med friends , Emma sitter backom mig nu :D
men jag sitter bredvid Tom!! inte bra!! Jag sitter bredvid jobbiga Tom!!
Konstiga , knäppa o självupptagna Tom!! iaf jag kan inte vara helt negativ, han är ju faktiskt  bra på Engelska :thumbup:
När jag kom hem senare kl. halv 4 ( vi skulle igentligen sluta då ) men vår lärare var så snäll o vi slutade kl. 3 :thumbup: :thumbup: :thumbup:
jag tänte göra äppelpaj men vad upptäker man?!? 
jo att sockret som nästan aldrig är slut självklart är slut :thumbdown: :S
men då kom jag på den fiffiga idén med att slå sönder sockerbitar , ni ser bilder nedan :D
Jag gjorde en lyckad paj som jag sitter o mumsar på nu för ett tag sedan kollade jag på en serie :
Los Angeles, faktiskt jätte bra, men iaf nu ska jag träna lite till i morgon ( spanska test!! ) 
innan jag säger hej då ville jag bara tala om att; jag ska tävla i helgen :thumbup:
egentligen skulle jag inte tävla för jag kom inte in men sedan var det någon som strök sig!! o jag var på först reserv platsen så jag kom in ( jippi ) 
iaf hej då nu ska jag gå o träna lite  på mark tills tävlingen ( efter spanskan ) 
Bilder på socker prossesen för äppelpajen !!



Första steget; inte krossade !! :D



Andra steget; nästan helt krossade!! :thumbsup:



Tredje steget; helt krossade till helt totalt :D

Okej, Puss 

Ellsan <3<3
 

Kommentarer;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback