2011-01-26 | 19:30:05

Halo, bildbomb blir flyttad

Halo
jag kan tyvärr inte göra bildbomb,
för det skulle ta 10 min på varje foto för cpdatan återvänder :thumbdown:
och jag är tyvärr inte så besatt så jag gör det ( sorry!)
jag kan i alla fall berätta vad som hände igår :thumbup:
( by the way jag hann inte skriva igår berättar snart varför )
igår efter skolan, så skulle jag, Emizen o Amen vara hos sist nämda :D
vi slutade kl. 12.50 tror jag , ingen koll på tiden ni vet :)
bussen som vi skulle ta skulle gå kl. 13.01 så vi fick skit brottom,
fast när vi skulle gå till bussen så lämnade jag min stora väska till mamma,
och hon erbjöd sig o skjusa oss , tummen upp till mamma :D
väll hemma hos Amen så åt vi skit många smörgåsar, / vi skippade lunchen
eller vi hade typ 5 minuter på oss att äta ( vi är sega efter idrotten ) så vi sket i det :(
iaf, vi åt typ nästan 10 var älskar de där mackorna :love:
sen tränade vi på Amens teckenspråkstränings kort, skit kul faktiskt :D
Vi gick till Amens mamma, ho bor relativt nära så :D
jag fick träffa Zoey , det är Amens katt 
vi tog lite glass, där för vi blev väl hungriga igen :)
men då upptäker vi att Sofie Amens syrra är sjuk,
hon ville att vi skulle gå o köpa kex till henne men det gjorde vi aldrig :D
men nu måste jag berätta den skit läskiga saken :
när vi gick upp till Amens rum hos hennes mamma så såg vi Sofie gå ner , efter ett tag så hörde vi ett ljud 
vi brydde oss inte så mycket, men efter ett tag så skulle vi hem till Amens pappa
vi gick ner för trappan och vid slutet av trappan så låg Sofie :O
vi trodde typ att hon hade blivit sur när vi inte gick o köpte kex,
och att hon liksom skojade, men efter ett tag så försökte Amen knuffa på henne typ
och då öppnade hon inte ögonen, så vi trodde hon var sur, vi gick ut o låste, men vi smög o kollade i fönstret
hon rörde sig inte på säkert 10 min så vi ringde på telefon hemmt till dem
men hon fortsatte o ligga där :(
helt skumpt men vi viste inte vad vi skulle göra så vi började gå hem till Amens pappa :S
efter ett tag så ringde hennes pappa o undrade var vi var, å då sa Amen att sofie typ bara låg där,
han sa att vi måste gå tillbaka förtänk om det hade hänt något, det hade det
när vi kom tillbaka så sa jag att Emizeno jag kunde ta en promenad så Amen kunde prata själv med Sofie,
när hon kom ut igen så sa hon att Sofie grät o hade jätte ont i magen, o hade haft svårt att andas,
hon hostade skit mycket o vi trodde att hon skulle kräkas, vi kan inte höra folk kräkas för då gör vi det :(
vi fick typ hålla för öronen hella tin, efter ett tag kom Amens mamma hem o vi kunde gå till hennes pappa 
nu till det roliga :
när vi ska gå till Amens pappa måste man korsa ett tågrälls, och ni vet där man ser om det är rött eller grönt,
om man skakar den riktigt hårt så blir det rött, vi gjorde det o det började skjuta vi viste inte vad vi skulle göra så vi gapskrattde :D
sen hemma hos Amen så åt vi o lite annat ( kollade bland annat på bilder sen för )
när vi åt ( falukorv med spagetti ) så berättade Amens pappa ( Hannu ) att Sofie troligen hade influensa 
Sen åkte vi till träningen fast Amen var inte med för hon hade ont i magen :(
>Nu till idag:
idag så slutade vi kl. 15.15 sen fikade vi på Max med Amen, blissern är så himmla god :D
synd att inte Emizen var med hon var inte med där o inte på träningen heller som vi åkte till sen :(
eller åkte och åkte det är ungefär 500m emellan Max o Nynäs ishall :D
Nynäs hallen är så himmla kall o dålig is är det oxå så inte precis en favorit :thumbdown:
men till det som såg ut att bli en kall o eländig träning kan man inget annat en ge det en tummen upp för det blev en rolig toppen träning :thumbup:
jag klarade dubbelaxel; 2,5 varv i luften :thumbup:
För konståkningen blir det enn tävling till i Orsa, vet inte om det stavas så men:
sen blir det show, man kan ju hoppas på huvudroll;haha,
förra gången så var jag Moglii djungelpojken nu sitter jag o kollar på topmodel :thumbup:
ses och jag har säkert stavat fel någonstans sorry!
ByeBye

Ellsan <3

Kommentarer;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback