2011-01-17 | 20:59:31

Glass i stora lass

Hej,
igår åt jag glass i stora lass, nästan mer än jag brukar oxå :D
eller, neej :D Nu tränar jag på spanska o svenskan vi fått i skolan, kul!! not :(
men iaf snart klar :D sen ska jag äta max jag har egentligen en bild på maxpåsen
men den har försvunnigt :D
ni får se den i morgon kanske, om jag hittar den :)
glassen jag åt var skit god, för jag är ju laktosintolerant ( inte kul )
så jag kan nästan inte äta någon glass,
men nu har de börjat med en jätte god laktosfri glass på ICA :D
Nu får det vara nog om mig, jag berättade ju att Toby hade fått en blödning ;(
men vi ska till vetrinären strax, om ca 1 timme så vi får se :D
nu kommer dagens bilder två på Toby får vi hoppas :D




Gulligt gossedjur från en tävling kompis gav den till mej XD ♥ Etta-djur !!



jordgubb o vanilj ) :D Mums så gott!! ♥


Den borttappade maxpåse-bilden är funnen :D



Toby!! Du ska kolla hitt inte på TV ( älskar dig ) ♥♥



Det blir bättre ett foto till så sitter det <3<3 :)
Det var allt nu , haha Toby jag älskar dig!!

Puss o Kram

Ellsan <3<3

Kommentarer;
Jenny - Blogg om Vardag, Foto & Mer

skulle du kunna vara snäll och rösta på mig Här "http://mirelladeluxe.blogg.se/2011/january/den-som-vann-tavlingen-ar.html#comment" Och sedan komentera det på min blogg. Det skulle betyda mycket för mig :)

Förlåt om du inte gillar sånna här komentarer :(

2011-01-18 kl. 17:08:56
http://jennykarolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback