2011-01-06 | 14:21:41

Dålig uppdatering

Hejsan förlåt!!
Har inte skrivit på snart en vecka
detta beror på att jag för det första har vart på läger o så har jag inte hunnit sedan
lägret var i Solna ( passande ) eftersom vi har en lägenhet där, :)
iaf nu är jag hos Emma, hon ska ha övernattnings fest ( ski kul!! ) :thumbsup:
när jag var på lägret såg jag ett skit fint desingnad katthalsband som jag tänkte köpa
till Emma, men tänkte om ( hon kanske ville ha en present )
iaf nu har jag hittat den skit gulliga presenten som jag vill ge till mig själv :D
Nu sitter jag o Emma o pratar om att vår tränare kan vara lite snurrig ibland
Nu ska jag gå hoppas på bättre tider :D
ps, tävlig på lörda önska mig lycka till :)



Kommentarer;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback