2011-02-18 | 20:53:31

träning men inte mkt mer :D

Hej!
Idag har jag ju vart i skolan men inget sp hände, om man kan säga så :D
eller jo, jag hade ju i och för säg haft IUPsamtal :thumbup:
Jag klarar mig tydligen bra i skolan fick pilar o tvåpilit typ hela vägen :D
iaf sen var jag på träning, å inte för att skryta men åkte som bara den, åkte mattan av allt o alla
(utom mina friends Emizen o Amen så klat :D)
iaf jag ska ju om man inte fattat det till Orsa imorgon så då blir det inte något bloggis :(
men jag vet inte heller om det blir något på söndagen heller för vi kanske kommer hem sent, få se ;(
men gladare tankar, önska mig lycka till :D
Jag o Amen tävlar i samma grupp, vi siktar på silver o guld klart :D
vem som får vem får vi se, jag önskar alla lycka till :D
Nu har jag precis ätit pizza som daddy gjort, kebabpizza ni vet :D
aja iaf nu ska jag väl gå o se lite på TV eller nåt kanske lite spel med syrran får se
lyckostar ni som får vara med friends idag o morgon :D
Pussar o kramar

Ellsan, inga bilder idag :( !

Kommentarer;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback