2011-02-17 | 19:54:23

Skidor med sprutt!

Hej!
Idag var dee skirdor med fart!
Vi hade typ skidlopp, skitkul!
Jag& Emma åkte 4varv :D
Vi tog båda silver, var ett ifrån guld!
så det var lite synd :(
men jag tror vi vann sjävla klasstävlingen :D
eller vi får nog reda på det snart, håll tummarna :thumbup:
sen hade jag med mig lite plättisar som jag hade bakat igår :D
skit gott med lite blåärssylt,
men min muther hade glömt att packa bestick så jag fick äte utan :D
undra om de andra tyckte något, för det var en liten rolig bild kan ni tro :D
men jag blir lite sur, när jag hör att vissa har fuskat :(
det kanske var till klassens fördel men ändå, fy! :D
plus att vrf fick inte sexorna åka till kungsberget när 7-9 får!?
Pizzan på skolan kan man ju inget annat än spy på ;(
men idag var det ingen konståkning, så det blev lite mys :D
hade bra säger väl god natt if öfr väg anntar jag :D

Mys medans ni kan

Ellsan <3
Bildserie!



Tjejen; Skit snygga nya glasögon jag fått, va?!
Killen; 3D?!
Tjejen; Japp
Killen; Lite skumma, typ :(




Tjejen; VA?! Muckar du?
Killen; Easy.. Tat lungt va... jag skoja :D
Tjejen; Muckar du ska du allt få ;O




Killen; Jag skoja bara, klart du är snygg idom :D
Tjejen; Tack! Tönt!
och hon går sin väg

Haha! liten diva :D

xoxo

Kommentarer;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback