2011-02-25 | 22:07:40

Klippklipp :O

Hej,
Idag har jag klippt lugg :D
Det blev skit bra, jag är nöjd bilder klart!
jag kom på iden när jag var med Amen idag, före träningen :D
vi hade jätte kul, först åt vi en glass på MAX :thumbup:
men jag fick ganska snabbt ont i magen men aja, sånt får man leva med :D
sen så var vi lite på flanör :D
vi kollade på allt möjlig bilder nedan, sen :D
sen hade vi träning,
dålig träning, i Skuskär :thumbdown:
man knappt åka där, tycker jag
dem som håller med kommentera :(
men aja, handleden har varit så där idag, men jag tror den håller på o bli bättre ;D
fast när jag ramlade på isen idag så gjorde det jätte ont, ;(
sen åt vi kinamat, gottgott!
nu tittar jag på familjefilm med familjen :D
Imorgon ska jag mysa med familjen o planera inför sportlovet :D
plus att jag så klart ska ha träning,
men Toby, hunden är bara för härlig,
just nu så fort jag kollar på honom så rullar han runt :D
Love ya' Toby!
Iaf hoppas alla har en härlig fredagkväll ;D
speciellt till Klara som är på maskerad, kul!


Först tre nice;a bilder på mig



Första! Haha, tack Amelia som knäppte :D


Andra!



Tredje!



Oxå en bild på Ameilia! hoppas det är ok, hah :thumbup:
visst är hon fin? ♥



Hahah! det ser ut som Amelia kliar Judith under armen,



Amen, i rulltrapa, hon skulle engentligen knäppa på mig med men det blev kaos, haha :)



Bild på mig när jag fönar håret, stavas de så?! ♥


Ser helt sjuk ut när jag log, haha :D
Nya kläder by the way :thumbup:

Jag har ju klippt lugg se hur det blev, tre bilder framot :D


Tänk bara på håret, :thumbdown: about my face :D





Crazy look! Haha

ops. detta blev nästan en bildbomb! :D



xoxo Ellsan

Kommentarer;
Emizen!<3

Åhh vad sött i lugg!<3 skulle vi sova hos varann ?:D

2011-02-26 kl. 10:23:05
http://emmasrockcloset.blogg.se/
Amelia

Hahah snyggt det blev!!!:) <3

Jag håller med det är jätte dålig is is skutskär!<3<3

2011-02-26 kl. 15:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback