2011-02-16 | 20:35:24

exakt en vecka... :O

Halo!
Jag har inte bloggat5 på en hel vecka, o för mig känns det som att jag hade glömt någon :(
men nu är jag på gång igen! :D
hoppas er vecka har varit bra, själv har jag varit med Emizen o Amen i Tisdags!
Inget nytt direkt! vi bakade cupcakes, skit goda! :D
glasyren ble lite smörig kan man ju hålla med om men annars så var dem jätte goda!
vi spelade även líte sims! kul, men vi hann knappt börja :(
men det kommer fler gånger ;D
imorgon ska vi åka skidor!! skidor!! inge kul direkt, men jag har bestämt mig för en guldmedalj,
man får de om man skidar (heter det så) 9varv runt en bana i skogen,
banan är 3km lång alltså; 3x9=27, belive me jag kunde det! hah
så jag o friends för åka 27km minst!!
idag hade vi sexualkunskap o idrott
det var väl kul! men inte seriöst :D
Nu i helgen ska vi åka till Orsa för att tävla så då blir det nog ingen bloggning, isf
lördagmorgon o söndagkväll :D
annars händer det inte så mkt mer,
o juste:
Vi ska åka till Högbo på Tisdag, kul antar jag men...
jag fick inte bada isvak för mutter o pappi så jag får väl hitta på annat :S
men ingen suris här:D
jag har laddat ner ett jätte roligt spel på mobilen, det heter  : 2 player ...
skit kul kan jag tipsa om :D
många läxor det känns att bli denna vecka :thumbdown:
några idéer om hur man kan skriva ett snyggtreklamblad :D
kommentera isf gärna :D eller gör det iaf :D
bilder!



Haha! först en ganska gullig bild på mig kan man tycka! :D Till mitt försvar, jag höll inte koll :D

Damp! de blev sudigga men de andra två får bli små :(
Aja detta är cupcakeserna vi bakade :D


Bra!


Jag vet det ser inge bra ut med små bilder men jag vill ha dem här :D



Finally en stor ingen anning om hur :D


Liten :S
'



Plättar på ett plätt lätt sätt :thumbup:
som jag by the way gjorde idag :D



en ganska konstig o med konstig mkt konstig bild :)



Om det är någon som kan ramla illa men ändå snyggt så är det nog gamla goa Ellsan :D
Tackar till Emizen som fångade de¨på foto :D

Have fun with you life thats all I say :D

Kramar Ellsan

Kommentarer;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback