2011-08-15 | 08:58:57

Ska till stan,

Hej! Nu ska jag snart till stan..
jag och syrran ska kolla på lite smått o gott ;)
kläderna som jag hade köpt från H&M har äntligen kommit♥
orkar inte bilder på de nu så ni får se de när jag kommer tillbaka :)
jag har bestämt mig för att testa basic 3
fast jag har redan testat de asmånga gånger, 4ggr :(
men tränaren säger att jag kommer klara de denna gång, men aja vi får väl se:S
ska iaf åka till bollnäs o träna idag, onsdag och fredag,
sen är de test på lördagen,
önska mig lycka till♥
hoppas ni sovit/sover gott;)
själv är jag ju som sakt på väg till stan snart:)

MUUA!


Kommentarer;
ella

Hur mår du idag? kram :)

2011-08-15 kl. 09:12:26
http://photobyella.se
Johanna!

Gillar inte din nya design ;/

2011-08-15 kl. 21:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback