2011-08-08 | 06:48:25

Figure skating here I come

Hej!
Nu är det efterläntade lägret äntlgen här
och när jag skrivar äntligen menar jag egentligen, ÄNTLIGEN!
jag har längtat så efter de här lägret, men blev precis ledsen ;(
för de kommer typ va 4h paus emellan två träningspass,
hur ska man stå ut??
fast Emma och vi andra ska kanske åka o bada :)
med andra menar jag syrran o morsan;)
okej de var väl egentligen allt jag tänkte skriva:)

så buy! ♥
vi ses på kvällen kanske.

Hejsan, ja jag kan åka skridskor oxå hah  Jag önskar er all ett gott nytt jul, som Shane Banan så det kan ni säga till era kompisar hah. Puss o kram Shane banan

Slänger in en bild på mig från typ 2årsen vid "Bollnästävlingen"


Kommentarer;
Ruby ♥♥♥

Jag har tyvärr inte bloglovin' o så....men varför inte läsa varandras bloggar lite då o då o kanske slängs in nån kommentsr ;)

2011-08-09 kl. 11:30:03
http://bibitto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback