2011-04-12 | 15:14:02

Hej idag,
har jag ju som alla andra ljuvliga dagar varit i skolan, hehe
dagen började med ett ganska så roligt friskis o svettis-pass
inte så värst jobbig men ändå,
jag börjar fundera på omdet kanske är något som jag kan göra i sommar,
för att hålla formen ni vet XD
sen så åt jag, Emma, Amelia o Alva på Sibyla, stavas??
gottgott!!
sen så hade vi vår sista lektion English
Idag (engelskaläraren) sa att jag, Alva, Emma. K, Emma. J, skulle bilda en engelskagrupp
vi ligger lite föra, ojoj, juste Amelia oxå med 8)
aja, iallafall kul kul hade vi, hoppas vi får hålla på som vi gjorde får se,
sen så stannade jag Emma o Amelia kvar på studiestuga (göra oklara saker timme typ)
för vi var juinte där i fredags när alla gjode matteprov,
provet gick som på räls :D
sen åkte jag med bussen efter en del "argument"
aja, nu är jag hemma sen snart en o halv timme tillbaka,
pussar o kramar sötnosar

eran Ellzan ♥

Kommentarer;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback